01.jpg
 

Εξυπηρέτηση Πελατών

Η ΜΕΚΑΛ είναι ιδιαιτέρως προσανατολισμένη στην ποιοτική, συνεχώς αναβαθμισμένη και ελεγχόμενη εξυπηρέτηση των πελατών της. Δίδει έμφαση σε όλα τα σημεία επαφής των πελατών με την εταιρεία και για κάθε στάδιο εξυπηρέτησης έχει θεσπίσει μια ακολουθία διαδικασιών και εντύπων. Παράλληλα, ο επαγγελματικός τρόπος εξυπηρέτησης των πελατών εκδηλώνεται μέσα από μια τυποποιημένη μορφή εξυπηρέτησης που οριοθετείται έπειτα από πολύωρη εκπαίδευση και συχνή αξιολόγηση.

Η πιστοποίηση κατά ISO 9001 έχει επηρεάσει έντονα τη διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών. Έτσι, ο πελάτης μπορεί να απολαμβάνει τα οφέλη μιας ορισμένης συμφωνίας, που εκτελείται σε συγκεκριμένο χρόνο λαμβάνοντας προϊόντα που αφενός απορρέουν από τη δημιουργία οικονομιών κλίμακας αφετέρου έχουν πιστότητα και ποιοτικές προδιαγραφές.

Ας πάρουμε μια γεύση από τη ροή της διαδικασίας: Μία προσφορά προϊόντων συντάσσεται από τον αρμόδιο για το έργο κάθε πελάτη αφού γίνει προσμέτρηση και περιλαμβάνει επιλογές προϊόντων και αντίστοιχο κόστος. Η προσφορά αυτή θα αποτελέσει τη βάση για το συμφωνητικό της παραγγελίας το οποίο θα προσδιορίζει τις επιλογές που έγιναν το οριστικό κόστος, τον τρόπο πληρωμής και κυρίως τον ακριβή χρόνο παράδοσης του έργου! Μια εσωτερική διαδικασία έντυπης επικοινωνίας ενεργοποιείται από το συμφωνητικό έως την παράδοση του έργου και την έκδοση της εγγύησης για τα προϊόντα ΜΕΚΑΛ μετά την εγκατάστασή τους. Όλα αυτά γίνονται για να μπορεί η εταιρεία να είναι ακριβής στο τρίπτυχο "συνέπεια-ποιότητα-τιμή" όπως υπαγορεύει η αποστολή της, απέναντι στους πελάτες.

Τέλος, η εξυπηρέτηση των πελατών της ΜΕΚΑΛ επεκτείνεται μετά την πώληση στην υπηρεσία after sale service, σε συμμετοχή των πελατών στην αξιολόγηση της εταιρείας και κυρίως σε σχέση ανθρώπων και απόλαυση προνομίων εντασσόμενοι οι πελάτες σε club πελατών.